Powered By Blogger

Zoeken in deze blog

Volgers

Jan Warntjes

Pianist en Accordeonist.

dinsdag 7 juli 2009

Terug gevonden LP "The Roaring Twenties" Groningen

Op 7 mei 2007 schreef ik dat we tijdens het jazz Club gebeuren "The Roaring Twenties" een Lp hebben opgenomen. De Lp werd opgenomen destijds in de Coendersborg te Groningen. Welnu de Lp heb ik weer gevonden, en ik zal binnenkort de hoes met de foto's en de nummers die erop staan scannen. Een beetje een kort berichtje, maar voor mij was het een hele happening om het terug te zien en de muziek opnieuw te horen. Ik kan me nog herinneren dat Henk Muda me sávonds belde en me het stukje liet horen wat ik had gespeeld. Hij had als organisator de proefopname mogen horen, of misschien ontving hij wel de eerst LP. Ik was toen erg trots om mijn eerste opname op Lp te horen.

Geen opmerkingen:

Blogarchief